همین الان با ما تماس بگیرید!

مطالب (صفحه ۶)

فروش ویژه محصولات لورچ

فروش ویژه محصولات لورچ

لورچ یکی از تولیدکنندگان با سابقه در صنعت لوازم خانگی بوده که چندین سال است است نسبت به تولید پکیج و رادیاتور پنلی نیز اقدام می کند. پکیج و رادیاتورهای پنلی لورچ از با کیفیت ترین محصولات ساخت ایران بوده و با خدمات پس از فروش مناسب، موفق به جلب رضایت مشتریان شده اند.

ادامه ی مطلب
شیر هواگیری اتوماتیک

شیر هواگیری اتوماتیک

شیر هواگیری (ایرونت) یک جزء کوچک اما مهم و تاثیرگذار در مدارهای گرمایشی به شمار می رود و عدم وجود آن یا کارکرد نادرستش باعث ایرادات فراوانی در مدار گرمایش می شود که از ان جمله می توان به ایجاد مشکل برای پمپ و گرم نشدن بخشی یا همه اجزاء گرم کننده مدار گرمایش نام برد.

ادامه ی مطلب
فروش ویژه شیرآلات آذر

فروش ویژه شیرآلات آذر

گروه صنعتی آذران در اواسط دهه شصت خورشیدی در منطقه صنعتی جی شهر اصفهان تاسیس گردیده و در زمینه تولید و ساخت انواع شیرآلات برنجی آب و گاز تا سایز 4 اینچ با برند آذر و نیز تولید انواع ماشین آلات تراش برنج فعالیت می نماید. این شرکت با تلاش بی نظیر مدیریت پرتوان و فهیم و پرسنل دلسوز و زحمتکش خود توا...

ادامه ی مطلب
فیلتر (سختی گیر) پلی فسفات

فیلتر (سختی گیر) پلی فسفات

سال ها پیش مردم باور داشتند که آب شرب تهران بهترین آب آشامیدنی در دنیاست ولی اکنون با رشد روزافزون شهر از یک سو و عدم پاسخگویی ظرفیت سدهای تامین کننده آب تهران از سوی دیگر، متصدیان امر را به فکر استفاده از آب های زیر زمینی انداخته است. امری که در بسیاری از شهرهای دیگر از دیرباز شاهد آن بوده ایم....

ادامه ی مطلب
فروش ویژه محصولات نونام پایپ

فروش ویژه محصولات نونام پایپ

شرکت نفیس گستر نقش جهان که در سال 1391 در اصفهان با برند نونام پایپ آغاز به کار نموده است، در مدتی کمتر از ده سال جای خود را در بازار لوله و اتصالات باز نموده و با تکمیل سبد محصولات خود، موفق به جذب مشتریان بیشتری گردیده است.

ادامه ی مطلب